reklama

Platba bez záruk - "oplatí sa"

Predpokladám, že asi každého diváka televíznych obrazoviek znepríjemňuje enormný počet reklamných záberov. Dokáže to riadne rozčúlit, ak Vám po pár minutách spustenia filmu, ihneď spustia 10 minútovú reklamu. Film dĺžky 1 a pol hodiny sa bežne natiahnu s reklamami aj na 3 hodiny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Priznám sa, že už niekoľko rokov sa úspešne vyhýbam pozeraniu večerných filmov. Také množstvo reklám aké sa štandardne vkladá na Slovensku do filmu, ma úspešne odradilo od TV.

Raz som sa dostal možnosti založiť si účet na jednom slovenskom portáli (onlinekino.sk), kde je možné pozerať filmy online. Pri bezplatnom prístupe môžte pozerať max. 54 minút, následne Vás stopne.

Raz mi prišiel mail s ponukou plateného prístupu bez obmedzenia, tak som si konto zakúpil na 2 roky dopredu. (výhodnejšia bola cena / mesiac)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dnes som náhodou mal chuť si niečo pozrieť a vidím, že sa niečo zmenilo. Doteraz slovenský portál spolupracoval s portálom www.megavideo.com, kde mal uploadnuté filmy a teraz je to už nový iný portál.

Prirodzene moja aktivácia na platené konto platí len na pozeranie filmov na onlinekino.sk prostredníctvom megavideo.com. Takže moje predplatené konto, už nie je predplatené.

Zaujímavé je, že 19.01.2012 mi prišiel mail s možnosťou ešte predĺžiť konto o ďalšie dva roky za zvýhodnenú cenu (viď dole screenshooty z mailu)

((reklama_01.png))

((reklama_02.png))

Dnes 21.01.2012 keď si kliknete na stránku neobmedzene.sk tak vidíte, že už od 19.01.2012 je pozastavená služba z dôvodu vyššej moci a nemáte nárok na vrátenie peňazí:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

((neobmedzene.png))

Tak som si pozrel aj stránku megavideo.com, aby som zistil, že o čo vlastne ide:

((megavideo.com))

Dnes onlinekino.sk ďalej fungujú a máte možnosť si znova predplatiť konto prostredníctvom iného partnera. Nie, že by išlo až o tak veľa peňazí, len zostáva otázne: Ak si znova predplatím konto, môžem o svoje predplatené konto znova prísť?

Keď si prezriete všeobecné obchodné podmienky onlinekino.sk, tak sa dočítate:

Sledovať audiovizuálny materiál môže používateľ iba v prípade, že disponuje legálne zakúpenou kópiou konkrétneho audiovizuálneho materiálu, alebo má splnomocnenie od vlastníka autorských práv daného audiovizuálneho materiálu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skvelé, to ešte aby som stihol skontrolovať, či ku všetkým filmom, ktoré som videl mám zakúpený aj originál a ako užívateľ portálu si nenarobil zbytočné problémy. Skvelé.

Peter Balogh

Peter Balogh

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád dobré víno, parnú saunu a svoju prácu, ktorá ma napĺňa. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaOstatnéSúkromnéReality

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu